måndag 11 februari 2008

Tack Facebook

Tack Facebook för att du tog bort mig. Lyckades ju efter en hel helg få er att förstå att jag blivit kapad.

Hur fick jag reda på det då?

Först blev jag inte förvånad över att jag inte kom in på sidan. Det händer ju att de behöver uppdatera emellanåt. Men när fredag övergick i lördag och även i en söndag så blev jag lite fundersam.

Nummer två i listan var när vänner ringde och skrek åt mig att sluta skicka request till dom. Något som jag inte riktigt fattade, då jag inte kom in på min egen sida.
Så efter många om och men, med uppsökande av emailadress till någon som hade med sidorna att göra, och förklara hur saker och ting låg till, så lyckades jag tillslut få sidan stängd.

Till sist vill jag bara be om ursäkt till alla vänner jag har som har blivit drabbade av "min" requestbombning... Det var inte jag...

Inga kommentarer: